Van Ayutthaya naar Ao Nang

17 augustus 2014 - Ao Nang, Thailand

Op 16 augustus zijn we eind van de middag naar Krabi in het zuiden van Thailand gevlogen.
Die ochtend liepen we nog in de brandende zon door Ayutthaya op zoek naar het hoofd van Boeddha dat verstrikt zit in de boomwortels. We hebben het gevonden.

In Krabi namen we een taxibusje naar Ao Nang waar we logeren bij het Golden Beach resort. De jongens geven het een 10 vanwege het uitgebreide ontbijt en het hele grote zwembad. Beiden zijn deze ochtend na elkaar uitgeprobeerd. Will en Hub gingen niet zwemmen. Die zaten in de schaduw, de zeewind en het bereik van de wifi op het terras.
Na het zwemmen gingen we eropuit om te lunchen en om een vier-eilanden-tourtje te boeken. Lastig, welke boot is geschikt voor ons gezelschap? Bij het avondeten waren we eruit. Morgen nemen we de grote longtailboot.
's Middags zijn we nog lekker naar het strand gegaan. We bouwden een zandkasteel dat uiteindelijk een grote schildpad werd en we speelden in de golven. Lucas had zijn spa weer geopend en hij gaf Tjarda in de golven een lekkere scrub massage.
De dag werd besloten met een toetje: de wereldberoemde Ao Nangse pannenkoekjes. Mmmmm en daarna zzzzz. Oh nee, de grote mensen mogen op het terras nog een Singha drinken en Will (eindelijk!) een Mai Thai.

1. Maarten en Esther:
    17 augustus 2014
    Geweldig, ze zijn er nog die pannenkoekjes! Kunnen jullie er een paar meenemen? Geniet nog van zon, zee en strand en van die prachtige omgeving.
  2. Anna:
    18 augustus 2014
    Het is genieten van jullie mooie verhalen! Ik begrijp wel dat ik ben gezakt op de top 10 lijst pannenkoeken bakken. Thaise cursus misschien? Veel plezier allemaal.