De laatste dag in Ao Nang

20 augustus 2014 - Bangkok, Thailand

Voorlopig was dit waarschijnlijk de laatste ochtend dat we buiten kunnen ontbijten, dus dat hebben we maar uitgebreid gedaan. Met uitzicht op zee, die er deze ochtend rimpelloos bij lag. Mooi hoor, maar zonder wind was het meteen ook goed warm. Hub had aardig wat servetjes nodig om de straaltjes langs zijn hoofd in te dammen.
Terwijl wij ons druk maakten over boardingpassen en in te pakken koffers, lagen de kinderen nog lekker in het zwembad.
Om 12 uur was onze tassenberg in de lobby beland. Nu konden we naar het strand gaan. Maar de rimpelloze zee was verdwenen. Er stond een stevige bries (lekker!) en er dreigde een bui (dat zagen we niet alleen aan de wolken maar ook doordat alle offers bij het geestenhuisje van het hotel waren weggehaald). Loos alarm bleek even later. We gingen lekker aan het strand lunchen en ach, we hadden nog een uurtje, dus kanoën kon ook nog wel.
Om half vijf reden we met een taxibusje weg uit Ao Nang. Thai airways bracht ons in een uurtje van Krabi naar Bangkok. Morgen moeten we dan toch echt weer naar huis.

1. Lyan:
    20 augustus 2014
    Lieve allemaal,ik heb genoten van het bijzonder leuk geschreven reisverhaal.Tjarda bedankt.Voor nu een veilige terugreis,en tot snel ziens!